- lived in a dream -




så. nu har jag officiellt startat en blogg jag funderat på länge.
great.


lite saker innan jag börjar det hela:

  • jag kommer inte visa upp en bild på mig, för ifall jag blir känd (vilket jag inte tror men ifallifall) så vill jag inte bli igen känd på stan o.s.v
  • jag kommer skriva om allt möjligt om vad som händer i mitt liv, bilder jag tar med mina kameror m.m.
- mina innersta tankar -

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

designen kommer jag fixa då och då, när jag har lust.

kort fakta om mig:

jag heter matilda, jag är 14 år. Jag ska börja i 8an, precis början med betyg.
jag älskar kläder, ta kort, dansa, men jag går inte i någon dans.. än.



ska gå och lägga mig nu, kanske skriver imorgon.

godnatt !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0