pictures


Tänkte lägga upp lite bilder från den där dinosaur grejen jag var på igår.
- och nej jag vet fortfarande inte vad det heter






Den här var jag räddast för, tänk liksom om ni badar, så kommer en sånhär man ba.
Ni kanske inte visste om att jag har fetaste skräcken för valar ? Nu vet ni ;)







en stor klo..
och en liten kusin.
haha fy va dålig xd



sen fick man dejta också.
nämen det är typ nån ansikts grej, om jag rörde mig så rörde han sig. Tyckte det var läskig, är as rädd för sånt :s



sen var vi på visualiserings center, för er som inte vet så är det typ en as stor skärm i jätte bra kvalite och ah, sök på google eller nått.



sen idag. Hehe fattigaste bilden jag kunde ta, men jag var så stressad hela dagen så jag hann inte ta någon bild. Blir alltid stressad i stan och typ i skolan och sånt.

Sa jag att ma grans soeur Malin, och min moster Anneli var på ansiktsbehandling idag ? Säger det nu i alla fall,

FY   SÅ   ONT   DET   GJORDE   !!!
grät när hon tog bort alla pormaskar och tog bort massa vid läppen, och sen så vaxade hon mina ögonbryn! Jag ba kommer det göra ont ? Hon ba nä men vi är ju kvinnor, det klarar vi! Jag bah :o
Men det gick bra ! :D


Ska sova nu, hade ställt larmet på 7 igårkväll, men ska ju endå vänja mig vid att gå upp tidigt så varför inte börja nu.


Pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0